От 2016 година, ISUZU стартира инсталирането на двигателя 4JZ1 в гамата товарни камиони от N серията. Компанията отдава голямо значение на стандарта за емисии на отработени газове.
С чистите и икономични решения, които се възползват от технологиите, двигателят 4JZ1 е най-модерният дизелов двигател, характеризиращ се както с най-новите стандарти за емисии, така и с горивна ефективност от най-висок клас. Моделът 4JJ1, водещ дизелов двигател, претърпя допълнително развитие и стана основа за новия двигател 4JZ1, специално разработен за търговски превозни средства. В допълнение към значителното обновяване на производителността на двигателя като цяло, е използвано иновативно оформление на пакета, така че да позволява позиционирането на дефузьора на дизеловите частици (DPD) близо до двигателя. Отговаря на японските стандарти за емисии Post Post New Long Term (PPNLT) и осигурява оптимална горивна ефективност.
Действителните измервания показват среден разход на гориво на двигателя 4JZ1, 8,2 km/l. Икономията на гориво е един от най-големите акценти при разработването на този двигател от ISUZU.
Настройва в две схеми на мощност:
Версията 4JZ1–TCS e с работен обем 3.0 L. Максималната изходна мощност е 110 KW (150HP) при 2800 rpm, а максималният изходен въртящ момент е 375 nm, изведен между 1280-2800 rpm.
Версията 4JZ1–TCH също е обем е 3.0 L. Максималната изходна мощност достига 129kw (175 HP), при 2860 rmp, а максималният изходен въртящ момент е 430 nm. , изведен в диапазона 1450-2860 rpm.